wtorek, 29 stycznia 2013

Minecraft Wbijać!

Jest server niestety hamachi ale jak ktoś chce to może wbić oto 
ip: 25.162.1.100
A oto to jest 
id: Kuce!!! 
hasło: kuce
Jak zechcecie wbić a gramy codziennie jakoś tak od 4 do 12 to niech sie z nami skontaktuje przez chat minecraftowy bo inaczej nie znajdzie naszego małego kucykowego burdeliku.
Zapraszam!
Jeszcze jedno. Gramy na tym snapszocie  http://minecraft.pl/minecraft-snapshot-13w04a/
Edit: To jest już nie aktualne :P nie chce nam się grać XD jak ogarnę tego kucykowego moda to może wtedy. Do sieci dalej można dołączać.
Jak nie cleeper to Derpy.

6 komentarzy:

  1. 4 do 12? AM czy PM? Ja tam gram na modzie minelittlepony, ale zawsze jar mogę zmienić, do tej pory grałem z ShyBusKa'em na jego serwie. Zresztą zobaczymy jak to będzie. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gramy bez modów. I do tego na survivalu żeby nie było za łatwo :D. Chciałem wgrać na multi ten mod z kucykami ale się nie udało.

      Usuń
  2. A my jakoś gramy z kucykami. Ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak gdzie? Powiedz jak to się robi a ja to zrobię!

      Usuń
    2. Chyba trzeba po prostu wrzucić Moda do gry, spójrz n internecie, a i powiedz co ty próbowałeś zrobić.

      Usuń
    3. Ja sobie wgrałem moda na singla a potem szukałem czy jest też na multi ale nie znalazłem więc zrobiłem normalnego serva ale nikt nie mógł wbić.

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?