poniedziałek, 2 września 2013

Skyfalllllllllllll!!!!! Będzie Geeeeeeeeeeeeeeettttooooooooooooo!!!

Witam was uciemiężonych! Wruciłem na bloga! Zastanawiacie się zapewne dlaczego postanowiłem wam znowu zatruwać życie! Otuż jest to spowodowane tym że w wakacjie nie ogarniałem który jest dzień i w końcu się poddałem. Ale wruciłem i daje wam o to 2 rzeczy.
1. Zajebysty sąg ruskich kenerałów. Nie ogarniam ruskiego ale chyba tam śpiewają o katyńu
2. Wyjaśnienie o co chodzi  w tej całej aferze z syrją? Czy murzynek za długo siedział na słońcu że bawi się w kowboja afryki? Chciałbym przypomnieć że jak chiny zajmowały tybet to america aprobet!

 
 
Na dzisiejszy dzień pasuje bo wszystkim uczniom studentom i innym zniewolonym murzynom właśnie tego dnia wali się sufit na łeb
 
 
Pan Obey pewnie będzie tym teleskopem o bserwował kobiety opalające się toples to dlatego to jest takie ściśle tajne.
 
 
To tyle odemnie ale jeszcze puźniej coś odjebe! Narazie!
 
 
 
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?