sobota, 21 grudnia 2013

Flippy

Sieeeeema! Dawno mnie tu nie było bo nie było okazji. Ale jest okazja bo ostatnio postanowiłem wrócić do kreskówek z dzieciństwa i zacząłem oglądać Happy tree friends. Oglądałem to za czasów podstawówki. To były czasy! Czasy w których na MTV leciały w nocy ciekawe rzeczy a nie jakieś gówno pokroju warsaw whore. 
W każdym bądź razie z tej okazji przedstawie wam grafiki jakie udało mi się znaleźć z moim ulubionym bohaterem serialu! Poznajcie zielonego niedźwiadka z zespołem stresu pourazowego!

Moja tapeta ^^



 Nie. Nie wpisywałem na deviancie mlp Flippy ani Flippy pony. Wystarczyło wpisać Flippy
 Na wojnie się wygrywa albo przegrywa, żyje albo umiera – a decyduje się to w mgnieniu oka.
Na misji kiedy był jeszcze tylko szeregowym rzucił nożem zabijając swojego zakamuflowanego kolegę.
 Pasuje na fejsa.
 Sprawiedliwą bowiem jest wojna dla tych, dla których jest konieczna, i błogosławiony jest oręż, jeśli tylko w nim cała spoczywa nadzieja. 
 Aniołek :3
 Zdziwiło mnie to że dosyć sporo artów jest z nim na deviancie. Niestety 90% z nich to humanizacje których nienawidzę. Jest też sporo szipingów z innymi żeńskimi postaciami.
 W jednym z odcinków Flippy pokonał swoją schizofrenie. Ale niestety rozjechała go ciężarówka.
 Kiedy Flippy nie wariuje jest całkowicie normalny. Pomaga innym dba o porządek i nie daje się wkurzyć.
 Jednak kiedy zobaczy coś co skojarzy mu się z wojną wszyscy w jego zasięgu mają przesrane.
 Skojarzyło mi się z pinki.
 Taka tam bombka na choinkę.
 To spojrzenie będzie ci się śniło po nocach.
 Choć Flippy w szale bojowym potrafi zabić nawet słomką lub powieść kogoś na balonach to jego bronią rozpoznawczą jest nuż.
 hug?
 Ku chwale!
 Kiedy Flippy już zrobi porządek ze wszystkimi w jego zasięgu to najczęściej wychodzi z szału bojowego i nie wie co się stało.
 Nie wiem jak to wytłumaczyć ale Flippiego trudno jest obudzić hałasem lecz wystarczy drobny odgłos spadającego okruszka żeby go postawić na nogi.
 Nawet nie wiecie ile bym dał za takie buty! uprzedzam pytania. Podobno nie ma takich w sprzedaży.
Taka sama historia. Nie chciałem tego ale dostałem. To jest na pulpicie perszinga.
 To jest dosyć oryginalne.
Za chwile zobaczysz swoje jelita. Prawdopodobnie też zaraz na nich zostaniesz powieszony.
 Szipingi z jerzem. Wszędzie te szipingi z jerzem. Ten czerwony to bodajże jeżozwierz o imieniu Flaky. Twórcy mieli problem bo sami nie wiedzieli czy jest to hop czy baba. Ale ostatecznie powiedzieli że to kobita bedzie.
 Chcesz pokoju, gotuj się do wojny. 
 Pewnego dnia nauka stworzy maszynę lub siłę tak przerażającą w swoich możliwościach, tak przejmująco przerażającą, że nawet człowiek, wojownik, który zniesie śmierć i tortury, by zadać tortury i śmierć, zatrwoży się i na zawsze porzuci wojnę 
I takie cuś na koniec.




Aaaaale żeby nie było tak na sucho to macie tu na mokro.
Ten pierwszy jest o tym jak Flippy walczy sam ze sobą.
A ten drugi o tym jak zostaje psychopatą.
Miłego oglądania!



Wg. Odznaczeń amerykańskich jego naszywka na ramieniu wskazuje na stopień Sierżanta. (Polskim odpowiednikiem jest Plutonowy)




Tutaj ma naszywkę oznaczającą szeregowego.










4 komentarze:

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?