niedziela, 23 grudnia 2012

ClashOfHeroes- Cyżby kolejne japońske badziewie?

Kiedy zobaczyłem tą grę w CD-Aku od razu pomyślałem "Co wy mi tu znowu za gówno wciskacie przecież ja nawet nigdy w to nie zagram!" Ale jednak tytuł nawiązujący do serji Might of magic zaciekawił mnie. Jednak szybko okazało się że to ma z heroes'ami wspólne jedynie to że walki są turowe.
Z prawej Obi Wan Cenobi...


Moje pierwsze wrażenia odnośnie grafiki były dosyć zadowalające. Cała ta gra skupia się głównie na ładnych widoczkach i fabule. O fabule jednak nie powiem wam za dużo bo omijałem wszystkie dialogi :P Fani gier akcji niech sobie od razu darują! Ta gra jest taaaak nudna że można przy niej usnąć. Czy ja powiedziałem nudna? Raczej spokojna, odrestaurowująca i... matko jak mi się spać chce.
Pierwsze wrażenia odnośnie walki. "O kurwa ognisko mnie atakuje!". Nagle z za krzakuw wyleciało jakieś palące się coś przypominające ognisko to co miałem pomyśleć? Jednak okazało się że są to demony czy też piekielne psy. Walka z nimi sprawiła mi tyle satysfakcji co obieranie banana. Od początku do końca byłem prowadzony za rączkę. Prowadzony? Raczej na chama ciągnięty! W początkowej fazie można się poczuć jak w Korei wszystkie decyzje są za ciebie z góry podejmowane ty możesz się jedynie podporządkować! 

Grafika ręcznie malowana robi świetne wrażenie.

 Najlepsze jest to że niema tutaj nawet swobody poruszania się. Możesz tylko chodzić od kułka do kułka jak upośledzone dziecko na rechabilitacji. Jedyne co ja znalazłem dobrego w tej grze to to że... Jest zabawna! Można by nawet powiedzieć że dla emo! Tam bez przerwy ktoś ginie. Zobaczcie zresztą sami!
Niemcy?
 Niemcy!
 Nieprawda! Hel się jeszcze broni!
 Jebie ci z mordy jakbyś żuł bezdomnego!
 No Emo!
 Tutaj przeliczyłem swoje możliwości...

Walka sprowadza się jedynie do ustawiania ludzików w szeregi. Eksploracja lokacji do chodzenia po kółkach... Co ja mam powiedzieć o tym tytule... To je chińskie!

Tak. Mój ogólny werdykt! Dobre dla logików/strategów/ludzicierpiącychnabezsenność.
Grafika jest świetna daje nawet 8! I niech się chińczyki cieszą!
Audio nie porywa ani nie przeszkadza dać mogę 6.
Grywalność? A co to kurna jest? EeeeEEeee. Mi się nie podoba rozgrywka daje 1 z wykrzyknikiem!!!

Cała gra przypomina ogólnie konstrukcję wiatrówki na ryż. Niby zajebiście bo mam wiatrówkę na ryż ale z ryżu to nawet puszki nie strącisz więc ją jebniesz w kąt po krótkiej zabawie. Jestem na nie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?