poniedziałek, 4 lutego 2013

Niedzielne aktualnośći

Myślę że to odpowiedni czas na niedzielne aktualności. To tak. Władzę na blogu przejęli faszyści, związki homoseksualne zostały zalegalizowane QbeQPL został mianowany na sekretarza do spraw montowania zawiasów w drzwiach obrotowych. Związki heteroseksualne zostały zdelegalizowane... Co jeszcze... A no tak. Warto wspomnieć że stolicę oddajemy komunistą. A zresztą to wszystko wiem od Rainbow ja jestem tylko postronnym kronikarzem historycznym :P
A cha. Jeszcze się dowiedziałem o szerzeniu poligamii i wielobóstwa i nierządów Tuska. Jak to mawiają żydzi i dżedaj obyś żył w ciekawych czasach.
A z ostatniej chwili macie tutaj oficjalną odezwę do narodu.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=vYz9dMhN7Gw#![
Pan perszing nie ma dość i chce jeszcze żebym w to wmieszał boga. Chociaż sam twierdzi że boga niema...
Echhh. Przecież to nawet nie jest śmieszne!!!


[00:09:20] Rainbow Dash: Odaliśmy władze nazistą i komunistą (czytaj Perszing) zacznie się też homfobia i pedofilia zawiąski pedalskie (czytaj kubek)
[00:26:07] Rainbow Dash: napisz że od dziś wprowadzam cenzure na wszystko a kubek będzie rzeżył poligamie
[00:26:25] Rainbow Dash: i wielobustwo  w rząd tuska

 Wpadliśmy na pomysł zrobienia tego posta pod wpływem zdarzeń jakie miały miejsce pod postem niedzielnych aktualności które ukazały się w poniedziałek na FGE. To że ukazały się w poniedziałek to nic. Tylko czemu zmienili czas? A myślałem że FGE to nie będzie kolejny zakłamany szmatławiec ;_;

4 komentarze:

  1. ... Nic nie zrozumiałem. O co tu chodzi? O_O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nic nie rozumiem i nie chce rozumieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas dwóch. ;D

      Usuń
    2. Perszing ty się robisz jak judasz! Jak nie rozumiesz jak sam mi to kazałeś pisać?

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?