sobota, 9 lutego 2013

Szóste zorganizowane granie?

Tak jest znowu o 20 mamy zamiar pocinać w OSU ale jako że przypomniałem sobie o tym dopiero teraz, więc niemamy ani planu ani niczego poza szczerymi chęciami :P
Tak że zapraszam tak czy siak jak zawsze o 20 jak zawsze w sobotę.
 Tak szczerze powiedziawszy to przydała by mi się jakaś reorganizacja.



 Lista? A le jaka lista? Czekajcie... Zaraz się zobaczy.
Sim Gretina - Raise This Barn (Remix)
The Living Tombstone (Feat Mic, PinkieSkye) - September

Na razie wysłali mi tylko to. A resztę to się chyba zobaczy na bieżąco. I tak nikt nie przeczytał by tej listy tak że nie widzę sensu jej robienia :P i tak będzie dobrze. Hmmm. Idę sobie na spacer z psem, bo już mi się nudzi siedzenie w jednym miejscu.

1 komentarz:

  1. Widze że jak ja nie przypilnuje to nic nie ma oto reszta listy:


    1Eurobeat Brony - Discord (EuroChaos Mix) ft Odyssey
    2Dschinghis Khan - Moskau
    3Eminem - Not Afraid
    4AcoustiMandoBrony - Loyalty
    5All Levels at Once - Smile!
    6My Little Pony - Rainbow Dash - You're Gonna Go far Kid
    7Rammstein - Du Hast
    8Daniel Ingram - This Day Aria (Cadence Aria)
    Lil Deuce Deuce - I Like Trains
    9Skrillex - Kill EVERYBODY
    10DJ Fresh - Gold Dust
    11Daniel Ingram - BBBFF
    12All Levels at Once - Fluttershy's Lament
    13Serj Tankian - Sky Is Over
    14BlackGryph0n - Proud to be a Brony

    Może będzie coś jeszcze dodam jak się okaze

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?