piątek, 22 lutego 2013

Poszukujemy współtwórców!!!

No co ja tu dużo będę pisał. Ten tydzień był zajebisty a następny zapowiada się jeszcze lepiej! Klawisze z mojego małego łagra zapewnili mi rozrywkę tak że praktycznie nie miałem na nic czasu a i chęć do życia mi uciekła. Ten tydzień jak już mówiłem zapowiada się jeszcze weselej co skłania mnie ku temu żeby poszukać kogoś kto by chciał prowadzić razem z nami tego małego bloga.


A wiec tak. Czego wymagam? Niczego poza minimalną kulturą i szacunkiem do innych. Dobrze by było żeby delikwent miał też dystans do życia i do siebie.
A co musiał by robić? Nic. Wystarczy że od czasu do czasu dołoży coś od siebie i będę się cieszył.

Pomimo tego potrzebuję jednak speców z zakresu
Propagandy - Ktoś kto sprawi że będzie o nas głośno w pozytywnym tego słowa znaczeniu.
Pisania recenzji - To była inicjatywa QbeQPL jak ktoś umi to niech pisze :D
Organizacji - Burdel, burdel i jeszcze raz burdel!!! Komplety burdel! Trzeba to wsiąść w swoje własne spracowane ręce! Jak ktoś umi zapanować nad burdelem to super! Będzie organizować rozgrywki

Ogólnie kogoś kto w przeciwieństwie do mnie ma jakiś wolny czas.

Jeżeli uważasz że możesz zrobić co kol wiek albo i niewiele ale jednak coś to pisz! Ja tam się będę cieszyć jak ktoś coś od czasu do czasu zrobi. Noooo! Chyba że ktoś tę robotę potraktuje poważnie (w przeciwieństwie do nas) i zrobi coś porządnego w takim razie też nie będę miał nic przeciwko!

Jak jesteś zainteresowany to pisz do mnie na fejsie! 
Jak mnie niema... To znaczy że nie żyje albo kiedyś będę XD
Właśnie! Jak mnie nie będzie to możecie pisać do Perszinga ale jak coś to ja za niego nie biorę odpowiedzialności! Nie jestem pier$#^#$@ opiekunką.

1 komentarz:

  1. Chętni walą drzwiami i oknami. ;D Dobre, dobrze powiedziane. O widzę że Witcher chyba się dołączył.

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?