poniedziałek, 27 maja 2013

Heeeej! Nie jest tak źle jak to Perszing maluje!

Siemanko admini! Miałem już iść spać ale tak se myślę "A wejde na mój blog może go wreszcie CBA zamkło i niebęde musiał na nim już pisać...". Wchodzę pacze oglondam... No i muszę wam powiedzieć że kurna jestem z was DUMNY!!! To zazługa was wszystkich. Wszystkich piszących! Właśnie zobaczyłem na staty :D
Popaczcie razem zemną:
Styczeń 14 postów no nieźle jak na początek...
Luty 11 postów... Spadek ehhh :/
Marzec nowi admini! Świerza młoda krew i 37 postów!!!
Kwiecień 34 spadek ale...
Maj jeszcze nie koniec miesiąca a tu 40 postów!!!
(Czyli przekroczyliśmy magiczną barierę 1 posta na dzień :D)

No i jak jest źle jak jest dobrze? Oczywiście mogło by być lepiej! 
Wiem że macie swoje prywatne sprawy na pewno ważniejsze niż jakiś tam badziewny blog ale wiedzcie że doceniam wasz wkład
DZIEKI! Jesteście zajebiści ^^

To taka taka moja dygresja a na 10 tysiaków wyświetleń chociaż przynajmniej dla mnie bardziej liczą się komentarze bo to one tak naprawdę wprowadzają jakąś wartość, zrobię dla was posta ze wszystkimi statystykami.

Dzięki za uwagę do zobaczenia :P

4 komentarze:

  1. Bo tylko ja tu utrzymuję :I pisanie komentarzy :I

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i chwała ci za to i złoty medal zarazem! Ale spokojnie! Już myślę jak by ci tu załatwić "kolegów" do pisania ;)

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?