niedziela, 19 maja 2013

Przegląd Sadysty!

Czy wy też ostatnimi czasem poczuliście że tu się robi bardziej drętwiej niż na cmentarzu?
Ba! Porównując tego bloga z cmentarzem to ktoś mógłby odnieść wrażenie że tam są dzikie tańce i orgie. Ale koniec z tym! Niniejszym otwieram serie kontrowersyjną jak zachowanie tego małego pedała z Korei północnej. Przegląd Sadola! Tak wiem że się cieszycie ja też ^^
Oczywiście seria jest +18 ale piszę to tylko po to żeby podnieść oglądalność :P
Berry Punch też się cieszy!
Czy ja muszę ostrzegać że wewnątrz znajdują się materiały sadystyczne?
Wspomnę tylko że są tam treści rasistowskie antysemickie faszystowskie... I wiele więcej!


 Smacznego!
 Chcieli byście to przeżyć?
[Link]

 Czyżby alternatywa dla Polskich kolei?
No ja tam nie wiem czy taki znowu mały
To ja jak wróciłem od babci ^^
Link


 Kiedyś siostra mi się zwierzała że u nich po wsi biegało 10 letni dziecko z siekierą.
 A huck norris widzi ciebie!
Eeeee??!!

Jizda na kule!!!... I jeb w cymbał...

I na koniec pytanie do was! W jaki dzień tygodnia będziecie chcieli tą serie? Piszcie!
Porucz tego będzie jeszcze przegląd Dżoja!
Na razie na gazie!

2 komentarze:

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?