czwartek, 30 maja 2013

MOJE KOLEJNE ARTY !!!!! #4

Hej pedały! Dzisiaj z okazji 1 dnia po egzaminie pierdzielnę wam moimi obrazkami. NIENAWIDZĘ WAS! (ciebie jebaczu apokalipsy i rafale lubię :P). Żartuję kocham was!!!






Macie tu Natashę Romanoff i Clinta Bartona :D

Jakiś czerwony kucyk :P
Jakiś zielony kucyk z szarą sierścią 
Pinkie Pie ze swoim elementem <3
Mój ulubiony art z tej paczki 
Uciąłem jej nogi ;_;
Ten kuc trochę mi przypomina Pinkaminę :P
Jakiś fioletowy źrebak 
A ten ma fajny kontur :) 
A na koniec Rainbow Dash!!!


A to mój urodzinowy prezent od friendów z młodzieżowego domu kultury 
dziewczyny kiedy to robiły naćpały się
różowego brokatu ;_;



To już koniec na dzisiaj cieszę się że już z powrotem wziąłem się do pracy ręce mi zdrętwiały z powodu braku pracy ale już jestem a następna paczka już wkrótce (POCZUJCIE MÓJ MAJESTAT) 




3 komentarze:

  1. A jednak przerzuciłeś się na komputer... Polecam tablet graficzny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIE! Po prostu nie chciało mi się skanować zwykłych obrazków

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?