niedziela, 26 maja 2013

Przegląd Sadoooola!!!

Drżyjcie dewotki małe dziewczynki i inne semickie stworzenia.
Oto oddaje w wasze ręce przegląd zua wszelakiego!
Tak jak zawsze ostrzegam o tym że tam som różne treści anty i anty takie i tamte ogulnie serja +18 
No koniec tego mazgajenia wbijać!
to nie z sadola znalazłem to przed chwilą wpisując w gogle grafika frazę "Niegrzeczna celestia" :P


 No i właśnie dlatego oglądamy MLP ^^











 Smacznego!










 Czy może mi pani zaparzyć filiżankę kota?









 O patrzcie ten na ziemi to ja! 
Wracam właśnie po ciężkim dniu ze szkoły ^^







 żydzi!





 Czy mogę prosić o autograf?





 A więc to tak było...





 Obrazek z serji "Przyszłem z rodziną na plaże"








 Nie rub tego Twilight nieeee!!!









 Jurassic Park!


to tyle! Wiem że nie było tego co zapowiadałem ale robiłem kurna bąbe atomową z drutu więc ni miałem czasu sorrrki.

2 komentarze:

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?