wtorek, 25 czerwca 2013

Equestria Girls recenzja

Witam dziś będzie coś innego a mianowicie recenzja Equestria Girls a więc zapraszam do środka.


Tak, więc postanowiłem wam zrobić recenzje filmu Equestria Girls wydanego przez Husbro w tym roku. Film zaczyna się w Equestrii a dokładnie w Cristal Empire Twilight jedzie na pierwszy zjazd księżniczek razem z przyjaciółkami. Kiedy śpi przychodzi Sunset Shimmer (dawna uczennica Celestii) zabiera koronę i ucieka do innego świata. Celestia i Luna każą wyruszać Twi do innego wymiaru ma wrócić w ciągu 3 księżyców, bo inaczej portal się zamknie i wróci dopiero za miesiąc. Twi rusza tam poznaje Rarity, Fluttershy, Appeljack, Rainbow Dash i Pinkie, Pie które są skłócone przez Sunset Shimmer zjednacza ich i chcą pomóc Twilight zostać królową jesieni. Kiedy wszystko jest zrobione Sunset niszczy wszystko i próbuje wrobić Twilight, ale jakiś gość(zapomniałem jego imienia) pokazuje dowody Lunie, że Sparkle jest niewinna. Twilight wygrywa wybory dostaje koronę od Celestii i w tym Momocie Spike zostaje porwany przez Snipsa i Snaila a Shimmer straszy Twilight, że zniszczy portal. Twi nie oddaje korony, ale Sunset zabiera i zamienia się w brzydkiego szatana a jej magia przypomina Sombrę. Twilight razem z przyjaciółkami używają magii przyjaźni i pokonuje Sunset. Wszystko kończy się happy Endem. Twilight wraca do Equestrii i zakochuje się w strażniku. I oto tak się kończy Equestria Girls. Film o dziwo nie był tak beznadziejny jak myślałem i muszę przyznać, że był nawet dobry, dlatego wystawiam mu ocenę 7+/10. Jeżeli też oglądaliście podzielcie się swymi spostrzeniami. Jeśli nie widzieliście to film jest po niżej.  

4 komentarze:

  1. Ja krótko :

    2 piosenki rozwalają system, początek był ciekawy , walkę też widziałem i koniec mnie rozwalił jak PP miała przeczucie co tam się działo daję 7/10. Ze względy ze tylko te momenty oglądałem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli będe kiedyś tak bardzo zdesperowany że to obejrze to znaczyć będzie że przed chwilą prubowałem się zabić ale nawet to mi nie wyszło...

    OdpowiedzUsuń
  3. Drogi Perszingu. Recenzja nie powinna być stresczeniem wiesz?

    OdpowiedzUsuń
  4. A kogo tto obchodzi w tych czasach.

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?