wtorek, 25 czerwca 2013

List motywacyjny

Ostatnio zauważyłem spadek aktywności. Na pewno nie jest to związane ze złymi czasami bo zbliżają się wakacje. Przypuszczam że mamy może 2 bywalców i sporo adminów z tym że większość jakby przystaje. Wiem że może się wam to zdawać syzyfową pracą. Bo niby coś robimy niby nie wiadomo dla kogo. Niby ktoś to czyta ale niby nie ma ich dużo więc po co wogule pisać? Czy nie mam racji? 
Dlatego pytam się ja was i wymagam odpowiedzi bo chyba chociaż tyle zrobić możecie.
Co powinniśmy zrobić żeby podnieść atrakcyjność?
Zareklamować?
Bardziej się zaangażować?
Może zrobić coś czego jeszcze nie robiliśmy a powinniśmy?
Piszcie!


6 komentarzy:

  1. Może reklama i jakiś podkład muzyczny to zawsze pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byli my już na fejsie na MLPPolska i chyba też na Forum FGE gdzie jeszcze się udać?

      Usuń
  2. Musimy czyścić buty w żydowskiej dzielnicy i rozdawać klientom ulotki (Perszing je zrobi).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem od mojego historyka że w Izraelu muwi się albo po angielsku albo po Polsku :D

      Usuń
  3. REKLAMAA! A nie jakieś czyszczenie butów... Damn! Co to za bezsensowny pomysł! Lepiej spamować reklamami w NASA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra to ja ide wykupić ramówkę w Polsacie...

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?