wtorek, 18 czerwca 2013

Zamach na wolność...

Niestety! Popularny serwis udostępniający odpłatnie dane swoich urzytkowników prosto w łąpki CSI korporacji i tych co po prostu durzo zapłacą znany inaczej jako Facebook usunoł moje ważne konto Derpy Hooves oraz konto Banalny Murzyn. Niestety dostałem w E mailu informację że facebook jużsprzedał moje dane ale na szczęście byłem anonimowy i wysłali mi swoje żale oraz usuneli mi konto. Tak więc mnie na Facebooku już nie ma można mnie tymczasowo znaleść jako 
Rafał Mahmed III konto z czasów gimbazy! Żegnam!
Przykro mi ja się tanio nie sprzedam!

3 komentarze:

  1. Ciekawe czemu ci skasowali konto?
    Bo ja mam dalej :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skasowali mi konto żebym nie mógł poinformować moich znajomych o akcjach charytatywnych.

      Usuń
  2. Facebook to dzieło samego Szaaaataaaanaaaa!!!

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?