niedziela, 30 czerwca 2013

Pyzregylound Saudistka!

Co tu sie dzieje? Nic? To też dobrze! Dobra! Powiem wam tyle że wczorajsza konferęcja to normalnie była poezja pisana hu*em! Ale nie chce mi się dużo rozpisywać o tym powiem tylko że byli komuniśći naziści broniacy i cała masa ludzi z internetu! Aż sześć osób!
wracając do meritum oddaje w wasze palce najnowszy przegląd wyczesanej jak fryzura rudego murzyna strony o sadyśmie!
Zapraszam!!!

Niewiem jak wy ale ja mam tak na co dzień
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A ja mam na to wyjebane!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A jakby taki papież na kogoś splunoł to co wtedy?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
O! Nowa reklama Old Space
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Taki mały żarcik.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Head Shot!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ech te mużyny.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Normalnie ja na weselu u siostry!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Nawet deska obruci się przeciwko ciemnej stronie mocy!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Poco Play Station jak mamy mużyna?
 
 
 


1 komentarz:

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?