niedziela, 23 czerwca 2013

Tak jak obiecałem! Wyniki naszej pracy i waszego wkładu w ten cały burdel żeby sie nie rozpad!

Yeeeee Makarena! Obiecałem zrobić posta z wynikami naszej małej staini augiasza dlatego też oto robie to co miałem zrobić ale wolałem czekać do 1000 wyświetleń!
Pinkie się cieszy bo może wyskoczyć z monitora i skręcić ci kark :3
wejdzta nie wsyźta się!


Tak jak widzicie ruskie sie nami interesują.
Czy to oznacza że miłe cieplutkie miejsca pod drzewami w katyńu już na nas czekają?


Chciałbym z tego miejsca jak tu siedze wyszystkim wam podziękować!
Dzięki jesteście zajebiści :D

To wasz wkład sprawił że urośliśmy do śwatowej potegi blogersiej!

 Dobra! Za wibitną służbę wręczam wam wszystkim najwyższe odznaczenia! Różowego orła z czekolady Komorowskiego!

To z mojej strony tyle! Narazie!

Kiedy werbowałem was to mówiłem coś w stylu żebyście blogowali jak będziecie mieli na to ochotę a to dlatego że oglądałem ten filmik. 

3 komentarze:

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?