poniedziałek, 10 czerwca 2013

wydarzenia kulturalne #1


Witam w pierwszej recenzji kulturalnej. Dziś chcę wam opisać święto, jakim są Dni Głogowa. Święto odbywało się przez 3 dni na 2 scenach. Pierwsza scena była zbudowana w fosie miejskiej a druga scena na targowisku. Podczas tego święta wystąpiło mnóstwo artystów, ale o tym w dalszej części postu.
Piątek

Pierwszy dzień imprez, które odbyły się w fosie miejskiej. Pogoda dopisała, ale nie widownia, której było mało. Występy odbywały od godziny 17:00 a wystąpiły takie zespoły jak: 4MKA, Fucktory, Rust, Leniwiec oraz na zakończenie dnia zespół Desdemona. Oczywiście najlepszym zespołem według mnie był Fucktory. Oto zdjęcia z tego dnia.



























Sobota


 Drugi dzień imprez tym razem odbyły się na targowisku. Od godziny 16:00 zagrali Grubson, Coma, De mono i na zakończenie Francesco Napoli.
 Oczywiście według mnie najlepszymi zespołami tego dnia były Coma oraz De mono.
 Drugi dzień Głogowa trwał do godziny 00:30. Tego dnia padał również przelotny deszcz, który nie przeszkodził w zabawie ludności zebranej przed sceną.
 Nie zabrakło również znanych piosenek takich jak „Statki na niebie” czy „Niedziela będzie dla nas”.















Niedziela

Ostatni dzień święta. Wystąpiły takie zespoły jak Róże Europy, Jula i Zakopower. Tego dnia pogoda nie dopisała gdyż były dwa deszcze, ale i to nie przeszkadzało w dobrej zabawie.
 Impreza rozpoczęła się o godzinie 17:00. Wszystkie zespoły, które zagrały były świetne.
. Nie zabrakło nawet coverów znanych piosenek Juli. Na zakończenie obchodów dni Głogowa wystąpił zespół Zakopower. 









Jedyne, co przegapiłem na dniach Głogowa to pójście do wesołego miasteczka. Ale z daleka widziałem Diabelski młyn, Kolejke górską oraz jakieś inne atrakcje. Tak, więc ja się z wami żegnam. Do zobaczenia.

Filmy z dni Głogowa:

Koncert zespołu FUCKTORY        

 Koncert zespołu COMA

Koncert zespołu RÓŻE EUROPY  

Koncert zespołu ZAKOPOWER

 Koncert zespołu JULA

13 komentarzy:

  1. Jezzzuuuu obejrzałem ten filmik DickFactory (ten pierwszy) Jesu to jest żałosne! Najpierw jest pokazany wokalista ktry stoji jak 1 klasista na pasowaniu na ucznia podstawówki stoi normalnie tak jakby miał sie zaraz zestrać. Potem jest już tylko gorzej bo kamera odjerzdźa i jest pokazane jak jakiś debil macha kapucynem jak wachadło w zegarze i tłum dzikich debili i normalnie nie normalnych ludzi! Jak to widziałem to wstyd mi było że z tu sie urodziłem! Wyjerzdżam do auschwic tam już robili lepsze koncerty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli mówisz o tych "dzikich debilach" to przezywasz także mnie. To co oni robią to jest taniec Pogo. Jeśli jesteś tak płytki, to masz dla wiedzy: https://pl.wikipedia.org/wiki/Pogo

      Usuń
  2. Francesco pedoli poprostu zajebiste! Jakiś gruby łysy debil w perułce z twarzy pedofil w sposób niezwykle chamski apodyktyczny i wyłuzdany nakłaniał kobiety do wykonywania czynności niemoralnych!!! Np jednaj kazał wsadzić sobie do buzi po czym jej wyciągnoł i sam sobie wsadził! Biegał po całej scenie jak by go dupa bolała i machał palcem jakby pokazywał że mu merca zajebali! Czy ja wspominałem że kobiety były tam gazowane za nieposłuszeństwo? Na końcu ten cały alfonz jeszcze brubował je wydymać ale kobity nie wiedziały o co kaman więc ten soebie chyba odpuścił.

    OdpowiedzUsuń
  3. obejrzałem jeszcze koncert zespołu koma. To mnie wstrząsło! tam jest muj somsiad alkocholik co mi na wycieraczke zawsze szczał do puki muj stary raz sie za nie go nie naczajił i nie strzelił mu gazem w oczy. Pewnie dlatego teraz nosi okulary

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Gościu jest już czwartek na dodatek 13. Czyli co w piątek będą kucykowe gry?

      Usuń
  5. Czy tylko ja mam ochotę wydłubać sobie oczy jak widzę: jak Derpy piszę? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widać że odżywa blog , bo aż tylu komentarzy nie widziałem.

      Usuń
    2. No! I oto mi chodziło! Wiedziałem że moim kontrowersyjnym przekazem wywołąm burze komętarzy w myśla zasady krzycz głośno zosaniesz usłyszany mów mądrze zostaniesz... Olany! Tak wiec dziękuję za udział w mojej małyej grze psychologicznej! I mam dla was pocieszenie! Będe pchał się w politykę więc mam kiedyś nadzieje na podobnej zasadzie doprowadzić do światowego konfliktu nuklearnego! :D

      Usuń
    3. Wywołałeś burzę pisząc swoją polszczyzną. ;D

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?