sobota, 23 marca 2013

Dziś rano w samo południe o 20:00 wieczorem.

OSU!

Znowu się spotykamy aby to, jak tradycja nakazuje popykać w OSU! Taaa. Właściwie to mieliśmy plany poszerzyć rozgrywki o więcej gier, ale na razie jeszcze nie wiem jak to będzie wyglądać. Co do OSU!. To perszing obejmuje pałeczkę dyrygenta i jak zawsze będzie się popisywał władzą, więc, jeżeli mu się zechce to zrobić , to w rozwinięciu zobaczycie listę. Co do listy, to jest z tym kilka problemów. Niektóre mapy są zbugowane a czasem większość ich nie ma i, wtedy lecimy inną beatmape tak, że zrobić coś 100% zgodnie z listą jest ciężko. Tak, że ja uważam ją za... Zbędną.
Fajny arcik ^^. W każdym bądź razie jak ktoś chciał by z nami pograć w Tzara CS'a TF'a WoT'a WoW'a LoL'a Wargame Magice czy cokolwiek innego to niech pisze! Umówimy się na jakąś partyjkę czy coś.

11 komentarzy:

  1. Ja będę na pewno tylko grać będę z mapami Devil May Cry , My Little Pony , Naruto , One Piece , Mortal Kombat

    OdpowiedzUsuń
  2. Jezzzzuuuuu!!!! Cooooo toooo maaaa znaczyć!!!! Kto śmię zmieniać backgraunda bez mojej wiedzy? Wiedzminie wyrodny adminu czemuś mi nie powiedział że robisz burdel bez mojej zgody? No nie no żarty się skończyły! Ide po wiatrówkę na ryż i idę zrobić z tym porządek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój drogi, ja jeszcze nic nie zmieniłem :)

      Usuń
    2. Przepraszam wysunąłem bezpodstawne oskarżenia na podstawie domysłów. I tak zatłuke perszinga!

      Usuń
  3. Ja zmieniałem zresztą to wiesz bo ze mną na skype gadasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Grałem wczoraj pod nickiem Rarity12 , a jak by ktoś chciał wiedzieć dlaczego mnie wywaliło to laptop mi się wyłączył.

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?