niedziela, 31 marca 2013

Podwójne Tęczojebnięcie!!!

Jiiiihaaa!!! Mamy pierwszy fandomowy odcinek. No chyba że liczyć Śnieżynkę. No chyba że o czymś nie wiem! Muszę przyznać że spodobał mi się motyw atomówki ale nie spodobał mi się zbytnio motyw atomówek. Nigdy jakoś za tym serialem nie przepadałem. Nie mniej jednak odcinek jest jak najbardziej godny uwagi i tak samo jak każdy muzułmanin powinien raz w życiu odbyć pielgrzymkę do mekki tak samo każdy brony powinien to chociaż raz obejrzeć! Macie w rozwinięciu wersję z polskimi napisami chociaż pewnie i tak to już widzieliście :D
To chyba będzie mój nowy awatar XD


http://www.youtube.com/watch?v=A3lRO70QyIM

Dobra zły bloger twierdzi że nie ma takiego filmu na You Tube więc mogę dać tylko link.
Miłego oglądania!

2 komentarze:

  1. A ja wcześniej już widziałem odcinki fandomowe które Crusader zrobił, ale ja jestem lepiej poinformowany. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to dopiero parę dni temu dowiedziałem się o Snowdrop :v

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?