niedziela, 17 marca 2013

Wyniki 16 marzec

Będą, będą wyniki! Czemu miałoby ich nie być? Bo jestem leniwy i nie chce mi się pisać postów na własnym blogu? Nieee... No dobra, tak jestem leniwy i przydałyby mi się tabletki na motywację, a najlepiej zastrzyki. Nieważne! W każdym bądź razie było nas mniej niż ostatnio, chociaż ktoś tam jednak był. W zasadzie to nie było nawet większości adminów, którzy się tym zajmują, ale to tam szczegół. Dobra! Jeżeli kogoś interesują wyniki to zapraszam do wewnątrz.
To nie ma nic wspólnego z rozgrywkami, ale przez to, że robiłam reinstalacje Windowsa większość plików graficznych nie chce się otworzyć, gdyż podobno nie mam uprawnień /)_-






























Luft waffe tele czech i Romal jak widać grali najlepiej do zobaczenia za dyjdzień

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?