niedziela, 17 marca 2013

HELLO EVERYPONY

Witajcie!! :) zostałem zaproszony do tworzenia tego bloga przez Derpy Hooves i jestem tutaj po to żeby robić fanarty .Nie przepadam za korzystaniem z tabletów więc moje prace będą ołówkowo kredkowe 
Może trochę o mnie .Nazywam się Marcel i możliwe że jestem najmłodszym z twórców tego bloga bo mam dopiero 13 lat :P Mieszkam w Łodzi interesuję się muzyką,rysowaniem i jedzeniem babeczek


Moimi ulubionymi kucykami są Pinkie Pie ,Derpy, Rainbow Dash i Fluttershy  najbardziej lubię odcinek ,,too many pinkie pie'' a moją ulubioną piosenką jest ,,smile song''
już chyba wiecie o mnie tyle ile powinniście :D

                                             

                                                   


2 komentarze:

  1. Rysujesz lepiej odemnie XD zapomniałeś wstawić zwijania tekstu i etykiet. Pamiętaj o tym następnym razem żeby się nie zrobił
    chaos/burdel/rządytuska

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?