poniedziałek, 4 marca 2013

Najlepsze bity

Jak już mogliście zauważyć, nie lubię konwencjonalnych powitań :P
Nie ważne! Słyszałem, że ktoś tam, kiedyś tam ma zająć się muzyką! Świetnie, bo tego tu chyba jeszcze nie było. Zanim jednak zrobią to ludzie lepiej wykwalifikowani i obdarzeni niezwykle wrażliwym gustem muzycznym, ja coś od siebie dam! A, że najlepiej daje się rzeczy zrobione przez innych - zapraszam do środka! :D
Nie patrz tak na mnie! Nie moja wina, że zapomniałem cie nakarmić!





Wideo jest lipne, a te tańczące ladacznice nawet nie ruszają się w rytm muzyki!
Ale pomijając ten lipny teledysk, muzyka to już prawdziwa poezja. Aż ma się ochotę skakać.

Przyjemny głos, spowolnienia i przyspieszenia. Naprawdę epickie, chociaż tekst jest prosty, jak tok myślenia Jozina z Bazin.

To jest z przytupem i pierdolnięciem. Te napisy są bez odzwierciedlenia z oryginalnym tekstem, ale kij z tym bo  kto by nie chciał zginąć pod Wizną? Chyba tylko jakiś szwab XD

Jak coś jest robione przez 120 godzin, to raczej nie może być złe! No, dobra tym co nie lubią dubstepu się raczej nie spodoba, ale tylko im :P

Pieśń ku czci luny! Tekst jakoś do mnie nie przemawia, ale muzyka już jak najbardziej!

Serie krótkich rytmicznych bitów, wzbogaconych o burczący podkład. To tyle i aż tyle!

Czy muszę tu coś pisać? Nie! Po pierwsze dlatego, że nie muszę po drugie dlatego, że każdy to już zna XD
Mi akurat do gustu przypadł głos i gitara, i to tyle z mojej strony.

W beatmapie z OSU jest lepsza grafika. Głos jak dla mnie może być. Najbardziej jednak spodobał mi się bit. No i te przerywniki z piczeniem ^^
A! Ktoś zapytał mnie kiedyś, czy chciałbym żeby wszystkie dziewczyny zamiast mówić pikały jak Pikachu. I tu się rodzi moje pytanie: To one robią inaczej?

Pewnie wielu ludzi zjebało by mnie teraz za to, co napiszę ale szczerze mi to wisi :D
Moim zdaniem ten remix bije na łeb oryginał! Może to wynika z tego, że wole electro od rocka.

Kto powiedział, że ja muszę wstawiać tylko fandomową muzykę? Dobra, powiedzmy, że Gospel też jest Bronym.
Tekst mnie urzekł. Mianowicie dlatego, że w 3 zwrotkach i refrenie poruszył wszystkie problemy współczesnego świata. Niektórzy pseudo inteligenci powiedzą, że to tylko kolejna zła piosenka mająca demoralizować niewinną młodzież, a moim zdaniem już średnio wykształcony wieśniak zrozumie jej prawdziwe przesłanie.

Nie wiem, co ma do tego plot Octavii, ale mniejsza o to. Podobno tego się nie da zagrać w realu! Założymy się? ;)
Spokojna wiolonczelowa muzyka, jest idealnym antydepresantem i odstresowywiaczem.

Co tu dużo gadać. Niezły bit sprawił, że nie mogłem przejść obok tego utworu obojętnie. Nie wiem, czemu ale dłuższe słuchanie wywołuje u mnie ataki schizofreniczne i cały czas mi się wydaje że ktoś mnie woła O.o

Nadszedł czas zapłaty, moje małe kucyki! - Powiedziała Celestia po czym wyjęła siekierę z za pazuchy.
Lepiej bądź gotowy na śmierć
Lepiej bądź gotowy zabijać
Lepiej bądź gotowy uciekać
Bo nadchodzimy
Lepiej gotuj się na śmierć! 
Genialność tekstu, żarty ze śmierci, która jest po prostu śmieszna i niezły bit klasyfikowały ten utwór wysoko na mojej liście shinglerrra.

Głęboki tekst, niezły teledysk z białym murzynem grającym żydowskiego listonosza. Bit też nie kiepawy. Więcej mówić nie trzeba :P


Mógłbym dodać jeszcze parę zajebistych utworów, ale po co? Niedługo zajmie się tym ktoś inny. Albo i nie XD
Nie ważne, gadałem dzisiaj z Perszingiem w szkole i wymyśliliśmy żart! Chcecie poczytać? Wiem, że nie ale nic mnie to nie obchodzi!

-Mam dla pani dobrą i złą wiadomość. Dobra jest taka że nie ma już pani raka płuc!
- To świetnie! A jaka jest zła?
- Nie ma pani płuc.

Mam nadzieję że najedliście się tym sucharem, a jak nie, to kiedyś wymyślimy ich więcej!

Prawdopodobnie nie będzie mnie aż do piątku. Mówiąc nie będzie, mam na myśli, że umieram aż do piątku! Na razie! Na gazie...

4 komentarze:

  1. Zrobiłem korektę interpunkcyjno-ortograficzną. Językowo nie mogę poprawiać, bo straci to Twój styl :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kiedyś się nauczę ortografii i przecinków! Tak samo jak kiedyś będę miał firmę posiadłość za granicą i posadę w kancelarii poselskiej ;]

      Usuń
  2. ta ale najpierw musisz zacząć pracować a nie się opierniczać to to ja moge mieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta ta ta ta. Ty to możesz mieć co najwyżej AIDS

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?