wtorek, 19 marca 2013

Growe arty III

Ha Ha! Nie spodziewaliście się mnie co? Jeszcze żyję a zamach na mnie został udaremniony. Dobra nie ważne. W każdym bądź razie zauważyłem że Warhammer był o wiele bardziej płodnym w arty tematem niż GTA. Why? Czy tylko ja w fandomie lubię rozjeżdżać ludzi i odczuwać z tego przyjemność że umierają w męczarniach na moim monitorze?
Film zamiast statycznego obrazu? A co mi tam! (Tak toyemoye)
Spokojnie arty są w rozwinięciu!



 Masz przesrane Niko ^^
Pinki pasuje do świata GTA. Mogła być by chociażby dostawczynią NSD
 Ścigacze to chyba najszybsze hulajnogi w gta.
 Co to za Łopaciuk na dole? Nie wadziłem go w MLP ani w GTA
 No widzicie! One wiedzą o co mi chodzi!
 Rarcia zresztą też.
 Kuczy niko.
 Stilowe logo
 WTF???
 Trochę to gorsze niż to niżej.
Fajny skinek i stylowa fura :P
 Ale bym w to pocinał! R0z!eb@ł bym całe Ponywille ^^
No i na koniec macie Jakoba który się nawet nieźle prezentuje!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?