poniedziałek, 25 marca 2013

Fanfiction VI

Witajcie po przerwie, moi drodzy. Na wstępie chciałbym Was przeprosić za brak Fanficów w zeszłym tygodniu. Wiem, że mnie to nie usprawiedliwia, ale sporo zakuwałem na sprawdziany. Mówię Wam, istna kumulacja się trafiła.

Dawno, dawno temu, w odległej galaktyce... Czekaj. To nie to...

Dziś coś odjechanego, pełnego mongolskich dialogów i kompletnie pozbawionego sensu - Pony Trek.

Poznajcie zwariowane przygody statku kosmicznego "Molestia", którego zadaniem jest wyśledzić Lunę oraz zbadać to, co niezbadane.
Polecam.

[COMEDY][CROSSOVER]Pony Trek:
Rozdział 1
Rozdział 2
Rozdział 3
Rozdział 4 (jeszcze ciepły)

4 komentarze:

  1. W zasadzie to jeszcze nie masz kogo przepraszać ale to szczegół. Załatw ze 100 obserwatorów i wtedy przepraszaj :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałem! Jest to niezwykle intrygujący dokument opisujący życie prywatne oraz pracę administratorów FGE. Ciekawe czy ktoś kiedyś zrobi taki o nas XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeczytałem całe. Mimo że nie lubie czytać ale to było epickie zwłaszcza ta pejsiata dziura.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanfik ten wiele razy przeczytałem i ubaw miałem co nie miara. A 4 rozdział wcale nie jest ciepły bo ma sporo czasu już. ;D

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?