poniedziałek, 4 marca 2013

Powitanie

HEYA! Jestem caaaaałkowicie świeżutki na tym blogu... Będę zajmować się pisaniem postów o grach, tapetach i muzyce. Prawda że cudownie?

Tak... Czas dodać parę słow (zdań) o sobie.
Nazywam się Marcin... I tak mówcie na mnie Remal bo was osobiście odwiedzę wraz z moją siekierą!
Nie no żartuję... Za dużo tego! Jedziemy dalej, może teraz czym się interesuję. MOJE zainteresowania to komputer, gry, ASG, jak ktoś nie wie co to jest, oto "pienkny" link: http://pl.wikipedia.org/wiki/ASG
No i oczywiście MLP!
Jeśli chodzi o muzykę jakiej słucham, to nie jest to żadne techno, RAP czy Hip- Chłop. Tylko przyjemny dla ucha Rock albo metal czy tam inne podbne gatunki takie jak: giga ultra satan epic great sabatonic dragon slayer alpha cyber liberator technical snickers alien vaderic protean tech weapon cerberus terra shadow abrams military extreme mass-efect progressivo blood particle tiger shooter accelerator brutal melodic plasma trash fusion quantum core devil bayer harcore monstrual darksaber gun heavy fortess neuro magma oni gore harbinger doom hyper power turbo mecha speed zord energy death star photonic mars delta imperium mega titan collosus omega starkiller anihilator super–laser X metal.
MOJE ulubione zespoły to:
1. AC/DC
2. Green day ( to je rOcK pUnK!)
3. Guns n' Roses
 I tak dalej... I tak dalej...
NO dosyć tego nudnawgo gaworzenia, na koniec chciałbym jeszcze dodać to:

TO KONIEC! Bye! Bye!

6 komentarzy:

  1. mamy już odpowiednią liczbę adminów teraz trzeba szukać publiki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mamy z kim się kłócić i robić dramy na pół fandomu, teraz musi się zrobić o nas głośno.

      Usuń
  2. Podobno derpy twierdzi że ja jestem od propagandy to może jedzmy pod sejm z transparentami i wykrzykujmy na nazwę bloga lub to co dziś Hooves mówiłem na zajęciach unijnych znajdzmy kobietę lekkich obyczajów niech macha tym co ma na klace piersiowej a pod tym Logo strony i adres strony.

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie, ja tam was jakoś może po reklamuje? Spamujmy pocztę bronym!

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?