wtorek, 30 kwietnia 2013

Boże mój Boże! Czemuś mnie opuścił!!!

To jest tragedia! 
Niestety nie będzie mnie przez jakiś czas. Wyworzą mnie do babci do niemczy (Ja też nie wiem gdzie to jest!!!) do babki mojej mam jej tam pole zaorać! 10 hektarów!
Pojade tam jako biały niewolnik z kajdanami na rękach...
...wrócę jako móżyn z łańcuchem na szyji.
O ile wrócę!
Żegnajcie ;_;


A cha jeszcze jedna ważna kwestia.
Zastanawiałem się komu przekazać bloga pod moją nieobecność ale uznałem że jak dam jednemu to inni też będom chcieć więc niech się stanie tak.

Każdy z was dostaje kawałek bloga!
Perszingowi przypada logo, adres strony i administrowanie.
Witcherowi przypada kod html
Remalowi przypada... Data i dzień
Jebaczowi za chonorowom służbę licznik wyświetleń
kubkowi nic sie nie należy ale dam mu w posagu szukajke
A Marcel jako że zrobił tu najwięcej dostaje całą resztę + moją lewą nerkę
a mati jako że wogule sie tu nie pokazał dostaje całą resztę moich zwłok.

Powodzenia!
Niech mi ziemia lekkom będzie!

4 komentarze:

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?