piątek, 26 kwietnia 2013

Dzisiaj wyniki odrazu! LoL

Wyniki z LoL'a!
Proszę bardzo! Grał z nami tylko jeden rodzimy broniak ale też mi się przy o kazji narzuciła taka refleksja że miejsca są ograniczone do 5. Bo tylu na tylu może grać. No cóż jakoś to bęzie!
wyniki w rozwinięciu.


Grali m dobrze ale jak widać najlepszy był ten z drużyny przeciwnej :D

Dobra to moja relacja!
Ja se kupiłem jakiś guwniany mieczyk w drodze do tego ostrza z piorunami. Potem poszłem na północ. Z trylndamerem. Najpierw oni nas lutowali ale przeszliśmy do kontr ofensywy z nad bzury. Tłukłem szfaba razem z tryndamerem. Chciałem pomuc koledze i z pół hape rzuciłem się na tego co jest na dole listy u wroga. Zginołem. Pobłogosławiłem szfabka i jego umiejętności kupiłem lepszą broń i ruszyłem dalej. Doszłem do ostatniej wierzy przed inhibitorem i rzuciłem się na nią z minionkami. Zatakował mnie znowu ten żyd najlepszy u wroga. I tak zginołem bo nie zdążyłem spieprzyć. Po dofinansowaniu z RPA i kupieniu sobie bąby atomowej w końcu udało mi się zajebać tego żydka. Rozwaliłem inhibitor. miałem iść dalej ale wróg się poddał
Primo Victoria!!!

Czekamy na relację perszinga :D


Witam no to może tak. Dzielnie walczyłem na dole udało mi się zabić 2 przeciwników oraz 2 wierze. Walczyłem Miss Fortune, która jest wnerwiająca swymi tekstami. W każdym bądź razie udało nam się wygrać szybko i zwycięsko. To chyba tyle z mojej relacji :p 

3 komentarze:

  1. Perszing następnym razem szybciej wybieraj bohatera! Tryndamerem lepiej by ci poszło. Bo statystycznie rzecz biorąc to żeś wykonał 1 zabójstwo na 5 swoich zgonów. A ja miałem dokładnie na odwrót 5 zabójstw na 1 zgon.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje wam , tylko brakowało tu Tivolta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie ograniczenie do 5 lol. Custom game nie słyszeliście?

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?