środa, 24 kwietnia 2013

Ogłoszenia Parafialne!!!

 Rodacy!
Jeszcze niedawno nasz blog stał na skraju przepaści! 
Dzisiaj zrobiliśmy ogromny krok na przód! 
Szykują się reformy i więcej rozgrywek!
To co? Pomożecie!?

Uwaga!!!
Nie było ostatnio rozgrywek z OSU! Jak się pewnie domyślacie w związku z tym wyników też nie będzie no chyba że je sobie narysuje. 
Pewnie chcecie wiedzieć co jest powodem tej nie kompetencji z naszej strony prawda! Ale powód jest bardzo poważny! Otóż graliśmy z perszingiem w simsy i zapomnieliśmy o rozgrywkach Perszing dostał awans w pracy a ja ganiałem kapucyna ^^. I dlatego nie było rozgrywek! Ale to już jest za nami teraz będzie lepiej.

Panie i panowie zaczynamy organizować inne gry niż OSU!
OSU! jest ok więc zostawiamy je o 20 w każdą sobotę.

Proponuję co następuje chociaż to tylko moja propozycja i jeżeli wam odpowiada inaczej. To piszcie!

to tak! W piątek od 18 do 20 rozgrywki w Warthundera!
a od 20 do 22 rozgrywki w Legue of Legends.

Tak! To na razie tyle! to nie jest ścisły plan a ja nie jestem nieomylnom cygańską wróżką więc jak chcecie to zrobić inaczej to piszcie!

Mogę też otworzyć serwery z terrari i minecrafta ale to wymaga chamachi więc nie wiem jak to tam będziecie chcieli. Możemy też popykać w WoT'a jeżeli chcecie.
To na razie tyle dobranoc!

11 komentarzy:

  1. Jakiś spis nicków do WoT, WarThundera i LoLa?

    OdpowiedzUsuń
  2. CZeeeekej!!! Coś się wykombinuje! A jak chcesz grać z nami to napisz swojego nicka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. drag0n_ - wot
    Kazaikuo - lol - teraz okolo 10lvl - zbanowane 2 konta 30lvl po 3 latach gry; za bardzo sie denerwowalem na rankedach w goldzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas zatankować oraz uzupełnić amunicje w naszych maszynach! Mój nick już znacie. LOL'em gardzę, więc będę grać tylko w WT oraz w WoT'a.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo świetnie! Czyli tu jeszcze ktoś wchodzi! To dobrze! Bo już miałem robić konta fikcyjne do tych gier /:

    Mój to w lolu Stalin150 a w warthutnerze/wocie GlassSoul jeżeli dobrze pamiętam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze w dotę można pograć, preferuję 1, a nie 2 ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam doty ale mogę załatwić bo perszing odpalił mi klucz. Chociaż nie wiem czy to prawda ale słyszałem że dota jest badziewna.

      Usuń
    2. Badziewna dla gimbazji, która odkryła nagle lola... Ja gram w dotę od 1 w warcrafcie 3. Jest znacznie lepsza i bardziej rozbudowana. LoL jest uproszczony dla mass.

      Usuń
  7. Ooo ludzie czemu o 20:00 muszą być rozgrywki w osu jak niektórzy śpią , a chcą pograć? Dajta na godzinę 12:00 lub 18:00 te rozgrywki w osu w soboty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się zastanawiam kto w ogóle śpi o tej porze i dlaczego i nic mi nie przychodzi do głowy po za tym że jesteś w innej strefie czasowej :P
      Dobrze więc zapytam się. Dlaczego musisz spać o 20 i to w sobotę?

      Usuń
  8. Gdzieś do 16:00 administracja bloga śpi :p

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?