niedziela, 7 kwietnia 2013

Wyniki Kwiecień 04 !!!

Kolejne ekstremalnie fascynujące wyniki! Tym razem ludzi było tyle że gdyby wszystkich grających wrzucić do jednego pokoju to większość chińczyków uznała by że ten pokój jest pusty. Mniejsza z tym! Dopadł mnie bul gardła. A co za tym idzie rodzina będzie się nade mną perfidnie znęcała więc nie liczcie na moją szeroko pojętą aktywność w najbliższym czasie! 
Oto wyniki! Miłego patrzenia na nie ^^
A i jeszcze jedno! Przypominam o tym ażebyście pamiętali o tagach w swoich postach! Dzięki nim potencjalni "Klijęci" będą mogli bardziej się połapać co gdzie leży.



















UUUUGGGGAAAAANNNNNDDDDAAAAA!!!!


4 komentarze:

  1. 2, 2, 1, 1, 2, 1, 2, 1, 1, 2, 1, 1, 2, 2, 2, 1, 3, <-- MOJE zajęte miejsca...
    Wpadam w rutynę... Ta trójka to podratowała!

    OdpowiedzUsuń
  2. to wygląda jak moje oceny w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapomniałem kompletnie o tym :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie szkodzi będą jeszcze okazje żeby się popisać!

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?