środa, 10 kwietnia 2013

Perełki z internetu #3
















  Witam was nikczemne ogóreczki! Oto i następny post z tej zniewieściałej serii. W tej odsłonie zajmiemy się gwiezdnymi wojnami. I wiecie co? W tym poscie nie będzie moich komentarzy pod obrazkami. Dlaczego? Bo tak mi sie podoba! W zamian będzie więcej obrazków. Więc niech kisielek będzie z wami!










- Celestia, I'm your sister!
-NOOOOOO!!!















Ok i to już bedzie wsztstko. Mam nadzieję że się podobało! Piszcie w komentarzach co chcecie zobaczyć za tydzień (17.04). Ode mnie to wszystko. Narka!

























1 komentarz:

  1. Ja za tydzień chcę zobaczyć Klimaty wojenne! Tylko mają być zajebiste! A paczka zajebista! Tym bardziej że większość artów już od dawna kurzy mi się na dysku.

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?