poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Konkurs plastyczny!

Witajcie czcigodni członkowie Al kaidy! Ogłaszam konkurs plastyczny! Cieszycie się? Nie? Ja też nie ale no cóż.



Oto regulamin konkursu:
1. Prace muszą zawierać kuce. To jedyny wymagany element pracy. Reszta jest w waszych łapiskach.
2. Technika pracy jest dowolna
3.Wątki erotyczne oraz kanibalizm prosimy ograniczyć do niezbędnego minimum
4. Prace wysyłacie na e-mail jebaczowykonkursapokalipsy@gmail.com
5.Prace przyjmowane są do końca kwietnia tego roku
6. Aha są 2 kategorie:
- najładniejsze
- najbardziej orginalne
7.Wysyłając pracę napiście kategorię! W przeciwnym razie mogą wyniknąć nieprzyjemne konsekwencję...
8. Możecie wysłać 2 pracę każdą z innej kategorii.
No i to by było na tyle. Aha no tak jeszcze trzeba powiedzieć co jest do wygrnia
Przewidziane nagrody to gold do World of Tanks (tak ten z CDA) oraz 2 klucze do Doty 2 (dzięki hojności mojego kolegi Kroppa aka Łukasza Macieszczyka)
Może nagrody są do dupy ale hajs sie niezgadza. Mimo to mam nadzieję że przyślecie masę prac i będę miał kupę roboty.
Miłego napierdzielania ołówkami, kredkami, myszkami i doniczkami waszych sąsiadów!
Żegnam!

7 komentarzy:

  1. ja się zgłaszam :D (oooo fuck muszę coś narysować -_-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czy admini też mogą się zgłosić ?

      Usuń
    2. Każdy może. No oprócz mnie :)

      Usuń
    3. wezmę udział w konkursie !!! bo wreszcie dotarły mazaczki z allegro *_*

      Usuń
  2. Jak ci tak zależy to ci może coś wyśle ale jak coś to ja już mam kase i klucz do doty więc mi tego "shicu" nie wciskaj ok?

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?