sobota, 27 kwietnia 2013

WarThunder! Wyniki i relacja.

No panie i panowie! Chłopcy i dziewczęta! Klacze i ogiery! Księża i zakonnice! Papieże i patriarchowie prawosławni!
Mam honorowy zaszczyt oddać w wasze ręce wyniki z rozgrywek które się spóźniły troszeczkę i przeciągły do 11 :P Tak to bywa :D
 W rozwinięciu wyniki mój niezawodny jak chińska obieraczka do kartofli komentarz oraz 64 godzinna relacja z rozgrywek.



LoL!!!

Dobra przechodzimy do wyników!
















Miałem to jakoś niby skomentować tak??? No to najlepsze ze wszystkiego chyba było jak koleś z mojej własnej drużyny na koniec meczu zaczął na mnie polować sekundę przed końcem mnie zestrzelił. Nie no powiedzcie mi co to miało być? Gościu nie wiedział do czego strzelać miał za dużo naboi czy myślał że tutaj można się przebrać za samolot wroga?
Ale ogólnie było jako tako udało mi się nabić parę fragów.

Jeżeli ktoś z grających chce dorzucić coś od siebie to udzielam głosu!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?