niedziela, 7 kwietnia 2013

MOJE FANARTY

Hej! Dzisiaj zobaczycie parę moich artów będzie dużo o tematyce ,,Igrzysk Śmierci'' i kilka normalnych. Zapraszam do oglądania
tej derpy nie będę kolorował za ładna


kolejna derpy trochę brzydsza 
ta sama poza tylko rainbow 
pierwszy igrzyskowy art i jeden z najlepszych
 jej nogi dziwnie wyglądają 
chyba najbardziej udane skrzydła w moim życiu 
ten warkocz wygląda okropnie :/
nie zbyt odkrywcza poza + brzydkie skrzydła=snow narysowany przez marcela
 to kolano jest stanowczo za wysoko
nie zbyt odkrywcza poza ale zawsze coś :) 


Na dzisiaj to już wszystko piszcie co o tym myślicie :D

20 komentarzy:

  1. Te obrazki są... są ... WSPANIAŁE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale ja naprawdę jestem wielkim wielbicielem twej sztuki. Czekam na kolejne dzieła!

      Usuń
    2. będzie więcej dzisiaj specjalnie dla ciebie kupię mazaki i zrobię bardziej kolorowe arty ^^ och zapomniałem moje pachołki kupią mazaki

      Usuń
    3. Jestem niezmiernie wdzięczny My Master!

      Usuń
    4. tutaj jest mój DA http://marcel-pony.deviantart.com/

      Usuń
  2. "Igrzyska śmierci" fajna książka czytałem co mi się rzadko zdarza. Obrazki fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kijowa! No chyba że ktoś ma problemy z zaśnięciem to całkiem fajna!

      Usuń
    2. Igrzyska są najlepszą książką na świecie najbardziej mi się podobało w III tomie kiedy 13 dystrykt zrzucił na dzieci w Kapitolu bomby które rozszarpały Prim :D

      Usuń
    3. Marcelu ja bym to wolał zobaczyć a nie przeczytać ^^

      Usuń
    4. ale co chcesz zobaczyć arta z tą sceną czy zobaczyć w filmie który na marginesie ma się ukazać w 2015 roku

      Usuń
  3. Arty są coraz lepsze chociaż jak chcesz robić
    prace pokroju Jedla to musisz jeszcze poćwiczyć ^^
    Jak kilka razy przerysujesz postacie z serialu to zauważysz też że głowy powinny być bardziej okrągłe ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby poprawić swoje arty specjalnie kupiłem sobie w tesco malowanke z naklejkami za całe 7 zł. A moje głowy są kwadratowe ? :/ nie ogarniam cię ty ty ty koniu rafale xD

      Usuń
  4. Może by tak jeszcze dorysować Prim, Effie, Geil' a i parę innych, co? :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza tym, Snow powinien trzymać białą różę, a nie motylka, ale to tak na marginesie.

      Usuń
    2. Su sądzę że on obiera jabłko a nie trzyma motylka :)

      Usuń
    3. On obiera jabłko !!! jak w filmie a poza tym *Gale

      Usuń
  5. Perszing!!! Gdzie ty jesteś? Pobili my tu rekord komentarzy nie zapomnij o tym wspomnieć w swoich skorumpowanych tak zwanych "Wiadomościach" ok?

    OdpowiedzUsuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?