sobota, 13 kwietnia 2013

MOJE KOLEJNE ARTY !!!!

Hej ! Dzisiaj kolejna paczka moich prac którą dedykuję Jebaczowi Apokalipsy i Rafałowi (Derpy Hooves). Miało być 11 artów ale w ostatnim momencie zdecydowałem że jednego trzeba jeszcze dopracować więc jest 10. ZAPRASZAM :D
Moja ulubiona gra na ANDROIDA :)

Idźcie już spać 
Slendermane  we własnej osobie tworzył egzamin szóstoklasisty D:
ahhhh latanie z Rainbow jak miło
 a teraz zgadujcie kto to [to nie jest soarin(chociaż na początku to miał być soarin)]
tłum. kocham różowe jednorożce 
,,Double Rainboom oh my god Double Rainboom''
Do tego uroczego obrazka tylko dokleić doktora i będzie tak rodzinnie ^^
Lubię A.J podoba mi się jej element 
i ostatni obrazek czyli ponyfikacja mojej osoby

To już wszystko na w tej paczce piszcie co o artach sądzicie i mały spoilerek w następnej paczce będzie pluszak uszyty przeze mnie (to nie będzie pinkie) 

5 komentarzy:

  1. Dzięki Marcelu! Kiedy ja ci zdradzałem swoje imię??? A nieważne i tak je zmienię razem z nazwiskiem na Derpy Hooves albo na Wincenty Sczklaneczka albo na Adolf Hitler_v2.0Beta

    Tak czy inaczej... Widzisz łeb tej RD na tym zdjęciu z Sarinem nie sarinem? Taki łeb dąż do oryginału jest bardzo OK! Ale. Ta RD w chmurze! Ona tam leży sama czy z kimś? A jak sama to coś jest nie tak z jej nogami. Chyba się... Urwały...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoje imię... napisałeś mi na fb ? :)


      taaaa wiem nogi wyszły dziwnie

      Usuń
    2. Taaaak??? Nie pamiętam XD

      ludzie sukcesu noncentrują się na szansach
      przeciętni na przeszkodach.
      rada z książki. ;)

      Usuń
  2. Och dzięki za te wspaniałe obrazy! Jak zwykle pokazałeś na co cię stać! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naprawdę fajnie jest wiedzieć że komuś moje obrazki się podobają :3

      Usuń

Wiedziałeś że:
Na tym białym prostokącie na dole możesz napisać swój komentarz?